واهمه رسانه های فرقه های انحرافی

واهمه رسانه‌هایِ فرقه‌های انحرافی از نمایشگاهِ آب و سراب! + عکس

نمایشگاه تبیینی «آب و سراب» با رویکرد آشنایی با فرق و جریان‌های نوظهور دینی از ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ در بوستان ولایت ساری برپا شده است.

بخش‌های پنهان تبلیغ ادیان نوظهور، چالش فرقه‌های نوظهور و انحرافی از جمله مسیحیت صهیونیستی، بهائیت و… به‌صورت هنر تجسمی، گفت‌وگو و پاسخ به پرسش‌ها و شبهات، کارگاه‌های آموزشی، معرفی کتاب‌های مختلف پژوهشی فرقه‌ها و جریان‌های نوظهور دینی و تبیین اسلام ناب با عنوان «چلچراغ» از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

بلافاصله بعد از مراسمِ افتتاحیه‌ نمایشگاه، رسانه‌های فعال در حوزه‌ فِرَق انحرافی با کلیدواژه‌ «ارعاب اقلیت‌های مذهبی(!)»، سعی کردند این نمایشگاه و هرگونه فعالیت تبیینی در حوزه‌ی فرق و جریان‌های انحرافی را مقابله با اقلیت‌های دینی و مذهبی در ایران جلوه دهند!

بدیهی است که این نمایشگاه و سایر فعالیت‌های حوزه‌ی فرق و ادیان توسط مجموعه‌های مختلف در ایرانِ اسلامی، در راستایِ تبیینِ حق و تقویت بنیانِ عقاید و باورهای دینی برای افرادی است که در پی آگاهی و حقیقت‌اند.

سیاستِ یکسان جلوه دادنِ ادیان ابراهیمی و سایر معنویت‌های نوپدید و فرقه‌های انحرافی و بعضاً صهیونیستی، و همچنین ایجاد تردید و فتنه‌انگیزی بین پیروانِ ادیان ابراهیمی و منحرف کردن اذهانِ آن‌ها از دشمنِ مشترکِ تمامِ ادیان، سیاستی است که رسانه‌های جریان‌های انحرافی سال‌هاست درحالِ اجرای آن هستند.