دروغ‌پراکنی رسانه‌های مسیحیت صهیونیستی پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل!

رسانه‌های مسیحیت صهیونیستی بار دیگر با گرفتن مواضعی تند بر علیه جمهوری اسلامی ایران پس از وعده صادق 2 ماهیت ضد اسلامی و ضد ایرانی خود را به تصویر کشیدند. این رسانه ها در شبکه های مختلف خود با تحلیل های مغرضانه از این اقدام ایران، ضمن ایراد اتهامات متعدد به ایران اسلامی و جبهه مقاومت و تروریست خواندن آنها تلاش نمودند تا چهره ای متمدن و حقوق بشری از اسرائیل جنایتکار ارائه دهند.

یکی از شگردهای آنها القاء دوستی مردم ایران با رژیم جنایتکار اسرائیل است. آنها با باز نشر سخنان نتانیاهوی جنایتکار از دوستی مردم ایران با اسراییل جنایتکار سخن گفته و تلاش کردند تا اینگونه القاء نمایند که اسرائیل تنها با نظام اسلامی سر جنگ داشته و با مردم ایران مشکلی ندارد. این در حالی است که اسراییل جنایتکار نشان داده که برای منافع خود حاضر است خون هر بیگناهی را در اقصی نقاط جهان به زمین ریخته و برای رسیدن به منافع خود هیچ حد و مرزی را نمی شناسد. جنایت های بیشمار این روزهای این رژیم کودک کش از دروغ بودن این ادعای پوشالی حکایت دارد.

همچنین در این رسانه ها تلاش شد تا با ایجاد تفرقه در جبهه مقاومت، ضمن بزرگنمایی قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس، این اقدام موفقیت آمیز ایران را زیر سوال برده  و آن را ناموفق جلوه دهند. این دروغ بزرگ در حالی مطرح می شود که حتی برخی از سران رژیم اسرائیل  از اصابت دقیق موشک های ایران به اهداف مورد نظر حکایت دارد.

متأسفانه، این رسانه ها قریب یک سال است که چشمان خود را بر روی جنایتهای هولناک رژیم صهیونیستی بسته اند و در برابر کودک کشی این رژیم به تمجید از آن می‌پردازند. به‌راستی چگونه می‌توان این حجم از کودک کشی و جنایت را دید، چگونه می‌توان پدران و مادران داغدار و کودکان یتیم و بی‌پناه را دید و باز سکوت کرد و یا به تمجید از جنایت‌کار پرداخت؟!

به‌راستی اگر این روزها عیسی مسیح «ع» در میان ما بود از چه کسانی حمایت می‌کرد؟! آیا عیسی مسیح «ع» یارویاور مظلومان بود یا مدافع و یاور جنایت‌کاران؟! آیا این پیامبر بزرگ الهی در برابر این‌همه جنایت سکوت می‌کرد؟!

 

نویسنده: سید رضا موسوی